Nieuwsartikelen


Woensdag 7-2-2024

Voorstellen: Business Manager Brenda van Geest

Brenda van Geest is gestart bij IJsselvliet Interim gestart als Business Manager

Deze maand is Brenda gestart als Business Manager voor IJsselvliet Interim Management. Met haar 𝘦𝘮𝘱𝘢𝘵𝘩𝘪𝘴𝘤𝘩𝘦 en 𝘷𝘦𝘳𝘣𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯𝘥𝘦 vermogen creëert zij snel inzicht en begrip in de belevingswereld van anderen. Dit stelt haar in staat om op maat gemaakte matches te realiseren tussen potentiële kandidaten en opdrachtgevers.

Brenda stelt zich graag aan u voor!

Hoe beviel de eerste maand?

Goed! Ik heb gemerkt dat de collega’s bij IJsselvliet goed zijn in het samen vieren van bijzondere momenten, zoals het bereiken van 100 dagen op de nieuwe werkplek in The City Post en het organiseren van het Congrestival, waarbij ik al veel relaties heb ontmoet. Het werken hier is heel prettig, met een mooi uitzicht op de skyline van mijn eigen stad Zwolle.

Wie ben je en kan je kort iets over jezelf vertellen?

Ik ben Brenda van Geest. Opgegroeid in een ondernemersgezin in Rouveen, woon ik nu al zo’n 20 jaar met mijn man en drie kinderen in Zwolle. Mijn professionele achtergrond ligt in HR, waar ik in de afgelopen zeven jaar als HR-manager actief was in de kunstgraswereld in Genemuiden; daarvoor in de automobielbranche in Staphorst. Naast mijn werk geniet ik van het ontdekken van andere culturen en natuur door te reizen. Thuis vind ik het heerlijk om creatief bezig te zijn met verf, stof of draad. De sportwedstrijden van onze kinderen geven veel plezier en verder doe ik wekelijks nieuwe energie op door danslessen, fitness, wandelingen met een vriendin of ontspannen fietstochten met mijn man.

Wat kenmerkt jou als Business Manager?

Met een rustige en op mensen gerichte benadering bied ik opdrachtgevers en kandidaten de ruimte om hun wensen te uiten. Mijn voorkeur gaat uit naar het bekijken van de wereld door de ogen van anderen, waarbij ik met zorgvuldigheid connecties maak. Op deze manier probeer ik de verwachtingen van een opdrachtgever in harmonie te brengen met de kwaliteiten van een kandidaat. Mijn HR-ervaring geeft mij de mogelijkheid om vervolgens een goed onderbouwd advies geven om tot een succesvolle match te komen.

Waarom heb je gekozen voor IJsselvliet?

Ongeveer 10 jaar geleden kwam ik als interim HR-adviseur in aanraking met IJsselvliet en werkten we samen aan verschillende opdrachten. De professionaliteit, de prettige open werkwijze en het creatieve meedenken in oplossingen maakten indruk op mij. Gedurende mijn tijd bij United Works bleef ik een warm contact onderhouden met Esther Besseling. Toen ik de behoefte voelde om me verder te ontwikkelen, kwam ik in gesprek met Willem Timmers en andere collega´s. Na prettige gesprekken, ben ik begin januari met veel plezier gestart bij IJsselvliet en kijk ik uit naar verdere groei en ontwikkeling! 

In contact komen met Brenda?
06- 11 07 72 53 – BrendavanGeest@ijsselvliet.nl – Brenda van Geest-Veerman | LinkedIn